.

bilmem. öylesi garip bi his.
sonuçta sen düş kurmuşsun, en afillisinden...
hani o düşü sen kurmuşsun lan, erken davranmışsın aslında…
foto finish diye bi şey var diye düşünüyorsun sonuçta…
lakin tanrının sistemi öyle işlemiyor,
arş-ı âla’da tanıdıkların olacak arkadaş…
öyle usain bolt olsan fayda etmez bazen.
bi şekilde, sana bronz madalyaya bön bön bakmak kalıyor.
ve işin kötü yanı ne biliyor musun?
hayat dediğin sadece bir kez var.
daha kötüsü, kıyamet falan kopmayacak.
yaşamaya devam edeceksin,
hilebaz hakemler de öyle…
ve reenkarnasyon falan yok.
öteki dünya da öyle...
yemişler bizi çocukken.